søndag 13. februar 2011

Utfordring frå “Det lille rom” :)

 

IMG_4864 IMG_4874

IMG_4865  IMG_4866

Som eg skreiv i går har eg fått ei utfordring av finaste Annveig med bloggen “Det lille rom”.

Her kjem spørsmåla med svar:

4 ting jeg har gjort idag:

Vert på jobb

Vaska ned kjellarstova, som er nyoppussa

Flytta inn møblar i den “nye” kjellarstova

Blitt servert biff-middag av kjæresten min

4 ting på min ønskeliste:

Spisestolar til spisestua vår

Nytt bad

Hytte ved sjøen

At tanteungen min flyttar nærmare;)

4 ting jeg liker dårlig:

Fryse

For lite søvn (då er eg ikkje god:p)

Mørket, litt mørkeredd ja;p

At kjæresten jobbar mykje vekke i vekene

Eg skal sende utfordringa vidare…sender den til:

Glad i hvitt

Alfas interiør blogg

Det bittelille huset

Heimekjær

Åshilds villa

Miss Mette

Interiør-inspirasjon, ideer og hobbyaktiviteter

Håper dokke vil ta den!!!! :)

No er det natta på meg!!!

Klem, Rakel

(Bilda øverst er frå vinduskarmen på kjøkkenet mitt idag.)

9 kommentarer:

Annveig - Det lille Rom sa...

ååå;) Vinduskarmen din er jo bare så fiiin..nydelig kasse der også;)
jeg liker heller ikke å fryse..noe av det værste jeg vet:( gruer meg til å gå ut i morgen tidlig og skrape bilden..(jeg har en av mine siste nattevakter nå ,siden jeg begynner i ny jobb og da er det kun dag tid;)) nattevakt 0 0 søvn og fryse + stå og skrape bilen når jeg er ferdig..så GRU GRU..

Tusen takk for koselig kommentar både om meg og til meg;)

KLEMMER

Franske drømmer sa...

så moro å lese mer om deg :)

så fine bilder du lar lagt ut!
Nyydelige!

Ønsker deg en fin uke :))

Klemmer

Silje sa...

Takk for koselig hilsen!
Du har en flott blogg, gleder meg til å følge den.
Vi koste oss i bakken - å stå på snowboard ga mersmak, så gleder meg til neste gang.
Så kjekt med bakke rett i nærheten!

Håper du har hatt en fin kveld :)

Klem fra Silje

Aashildsvilla sa...

lekkert pynta i vinduskarmen din..klemm åshild

w sa...

hei

Fant bloggen din akkurat. Så flott blogg du har:)


Jeg legger meg til som følger jeg:)

W

Heimekjær sa...

så kjekt:) eg skal ta utfordringa:) hihih!!hadde visst gått glipp av siste innlegget ditt eg! vært lite akriv siste vekene..men no håpa eg at eg e tilbake:)

ha en fin fin (tv)kveld:)

klem Linda

Mitt hvite hus sa...

Heisan

tusen takk for hyggelig hilsen hos meg..

Koselig å oppdage nye bloggere...

Ser du har kjøpt deg løkplanter..det er så koselig å lage litt vår inne nå..

Koselig du har det på kjøkkenet ditt..

ha en fin dag

klemmer

Milla`s interiør sa...

Takk for koselig hilsen hos meg :) så koselig at du vil følge med videre:) Snublet over deg også hos alfa! Nydelig hus du har, og så mye lekkre detaljer! kjempe fint :) gleder meg til å følge med videre på dine prosjekter:)
go onsdags kveld til deg!
go klem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg fant bloggen via Annveig :)
Og jeg har faktisk bladd meg igjennom hele din blogg- for her var det utrolig fint! DET huset og du er bare 23 år- IMPONERT! Mye herlige detaljer...

Ha en fin dag i dag og GOD HELG!

Klem Anette :)