mandag 18. oktober 2010

I mangel på noko å blogge om har eg knipsa….

…..nokre stemningsbilder i gangen og på kjøkkenet mitt idag.

 IMG_1001 IMG_1000

IMG_1003 IMG_1008

På konsollbordet i gangen har det komt på plass ein ny orkide. Lilla og fin står den vakkert å pyntar

i den ellers so lyse trappeoppgangen vår.

IMG_1016 IMG_1017

IMG_1018 IMG_1025

På kjøkkenbenken: Ein pyntekål i ei fin loppis-krukke som eg betalte 20,- for på bruktbutikken her ein dag:). Tenkte eg skulle sette den ut før helga, for då skal han holde seg mykje lenger:) Fretex-vekta mi og etasjefatet står å fristar med norske epler;)

IMG_0999

Eg er aleine igjen då min kjære har reist vekk for å jobbe…men heldigvis kjem han heim allereie i morgon att! :)

Ha ein god mandagskveld og ei fin ny veke! :)

Klem, Rakel :-)

 

5 kommentarer:

Alfa sa...

Utrolig lys og vakker gang:). En riktig god mandagskveld til deg også.

Alfa sa...

Tusen takk for kommentaren. Veldig fint hos deg også:). Da vet jeg hvem jeg kan bo hos når jeg skal til Førde :P.Stemmer, er kusinen til Lisa k.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg her var♥

Ska vere loppis på kirketunet neste veke☺ Gleda meg!

Klem M♥

Gammel stil sa...

Nydelige bilder:) Så fint du har det:)

Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Utfordring til deg hos meg☺

Klem M♥