mandag 25. oktober 2010

Spiseplassen på kjøkkenet

 

IMG_1133

God kveld! :)

Her er vi skikkeleg i julestemning for tida!! Idag har eg kjøpt stoff til noko som skal bli jule-gardin/kapper til kjøkkenvindauga. Vi gledar oss ekstra masse til jul i år. Vi ventar nemmeleg ein liten gut rundt nyttår, altså eg skal bli tante for første gang!!:) I helga hadde vi besøk av søstra mi med babymagen sin og sambuaren. Det blir berre so kjempekjekt med ein liten baby i familien! :)) Derfor har eg eit lite lappeteppe-prosjekt på gong og….:) Eg må jo gjere alt for at eg skal bli “bestetanta” hans;)

IMG_1139 IMG_1138

IMG_1151 IMG_1146

Idag viser eg nokre bilder av spiseplassen på kjøkkenet. Spisebordet og stolane vart kjøpt på Ikea i fjor sommar…trur eg falt for stolane fordi dei ser ut som dei kunne vert gamle…;) Lysekrona her er favorittlysekrona mi i huset vårt. Den vart kjøpt på salg i ein butikk som la ned i fjor haust..Kjempe synd, for her er ikkje altfor mange interiørbutikkar i den lille byen vi bur i.

IMG_1135 IMG_1153

IMG_1157 IMG_1158

I tallerkenhylla har eg bytta ut koppar og fat i sommarfargar med fat frå green gate, to fat frå middagsserviset mitt i grey pearl og litt anna dill;)

IMG_1155 IMG_1160

Eg synest green gate har så masse fint…dei nyaste fata mine passar så bra inn i årstida synest eg.

IMG_1145

I morgon blir det storreingjering av kjøkkenet. Skapa skal ryddast og vaskast, det samme skal veggar og tak! Godt kva som er gjort fram mot jul….for tida går ikkje akkurat saktare framover…

Ha ein fortsatt fin kveld!

Klem, Rakel :-)

 

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg kjøkken☺
Skulle ønskt vi hadde kjøkken med spiseplass og....ein gang☺

Spennande med baby i familien ja☺ Det er jo so herleg♥

Kos deg med vasking imåra...☺

Klem M♥

Alfa sa...

Takk for at du titten innom bloggen min igjen:). Bordet er kjempe fint, kjøpt på living. Er i resirkulerbart tre. Så fint du har det hjemme hos deg..ÅÅÅ GRATULERER, som kommende tante:). Det blir spennende.
Du må ha lykke til med kjøkkenrengjøring idag:)
Klem Alfa

Franske drømmer sa...

Jeg blir også tante til en liten gutt i romjulen (det er da han er ventet, ihvertfall;) ), og jeg gleder meg!! Blir så koselig!!

Har lyst å lære å hekle, så jeg kan heklebabyteppe.. Må finne noen som kan lære meg, tror jeg :))

Vakre bilder av deres vakre hjem!

Stor klem fra meg som tok storrengjøringen på kjøkkenet forrige uke. godt med alt som er gjort ;)