fredag 15. oktober 2010

I stua mi….

..…er det fin stemning i kveld.

Tente stearinlys, fyr i ovnen og vi har funne sofakroken med x-factor på tven;)

Eg har pynta litt på skjenken min og ellers i stua idag. Ikkje så mykje nytt nei, heller tvert om;)

IMG_0872

IMG_0871

IMG_0873

IMG_0877

Dei to fine englane fann eg i gamlehuset, desse blir fine å pynte med til jul, med røde lys oppi.

Nesten alt på skjenken er frå loppemarked, bruktbutikkar og arvegods….

IMG_0908

IMG_0902

Eg kan ikkje akkurat skryte på meg

at eg har øva mykje med speilreflekskameraet mitt…

Og ikkje tar eg bilder på dagtid heller då det er

enklast å få gode bilder…

Derfor litt mørke bilder….:)

IMG_0878

IMG_0879

Eg har maange prosjekt på gang…det tar berre litt tid;)

Eit skap i garasjen har vert gjennom sin 2. vask med salmiak idag…

Diverse står i boden ferdig spraya eller klar for spraying….

Og eg har to orgel pågang…. JA, du hørte to og du hørte orgel! Eg må berre bestemme meg for eit…

Så her i huset flyttar det, om ikkje lenge, inn eit orgel … Det eine er frå 1920, det andre veit eg ikkje kor gammalt det er…

Og ikkje minst er det vanskeleg å bestemme seg for kva ein skal gjerne med ting/møblar.

Skal eg male det, kjem eg til å angre ein gang…kva farge skal eg male det i….

Har du og slike “problem”?;p

IMG_0782

Eg håpar alle har ein fin fredags kveld:)

Eg rekk ikkje innom nokon av dei fine bloggane på lista mi i dag…..

Klem, Rakel :-)

 

 

2 kommentarer:

Gammel stil sa...

Kjære Rakel, så fint du har det :)

Klem:)

Elisabeth sa...

Nydelige bilder! Likte spesielt godt lampen. Nyt kvelden.

Klem fra ELisabeth.