lørdag 14. august 2010

Høststemning i stova<3

Ikveld har eg tent maasse lys!! Kjempe koselig, får litt høststemning i meg kjenne eg:) Og eg gledar meg til høst og jul no! Det blir mest sannsynleg ein Thailand-tur på oss etter nyttår, so eg kan gå inn i den mørke tida med noko å sjå fram til, det er litt godt å tenke på! :)

IMG_4038

        IMG_4051      IMG_4037

IMG_4040IMG_4039

          IMG_4043 IMG_4042

                         Skjenken og vetrineskapet mitt har eg fått av pappa då han ikkje hadde plass i sitt nye hus. Dei mala eg kvite i fjor sommar=) Alle borda i stova er også frå han, dei har eg og mala;)

 

                  IMG_4035 IMG_4050 

 

Det var litt steming frå stova mi ikveld;)

Imåra skal eg henge opp ei hylle i gangen nede og kanskje få opp nåken bilde på veggane:)

God lørdagskveld vidare;)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei!

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Nå har jeg kikket litt på bloggen din, masse fine bilder! Legger meg til som følger, jeg. Håper det er ok!

Klem fra ELisabeth

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Kjempefine bilder fra stua di! :)

Klem