tirsdag 24. august 2010

Pittelitt nytt hos meg:)

 På mandag var eg innom ein interiørbutikk her i “byen”. Heidis Bo heiter den. Ho har masse fint og er einaste som sel Green Gate her, som eg veit om vertfall;)

Eg kjøpte meg to nye lattekoppar som har midlertidig plass i kjøkkenvindauget mitt:) Oppi har eg ein kunstig blomst/tre frå Plantasjen.

IMG_4187 IMG_4186

På den samme fine butikken kjøpte eg meg ei korg som er perfekt til å ha interiørblad og post i:)

Eg fann den samme korga i Tvedestrand i sommar, men lot vere å kjøpe den då. Men no når eg såg den igjen måtte eg berre ha den. Den er jo berre sooo fin:)

IMG_4185

Midlertidig har den fått plass på veggen på kjøkkenet, såg kanskje litt rart ut syns eg, menmen:)  Den lille knaggen med speil kjøpte eg på salg for ei stund tilbake.

IMG_4184

Eg håper alle får ei good natt:)

Klem:)

2 kommentarer:

Prinsessen paa erten sa...

kjempefint!! God natt :)

MissMette sa...

Så koselig blogg du har, her la jeg meg til som følger :) Ønsker deg en fin uke, klem fra Mette