lørdag 14. august 2010

Hylledilla

Tre nye hyller er komt på plass på kjøkkenet idag! (+ ei som vart flytta inn i stova) Til min samboers store fortvilelse, ja han måtte henge dei opp. Litt lenger opp, nei litt lenger ned no ogso en cm bort… Nei så gale var det ikkje, men når han skal demonstrere til andre korleis eg er når vi skal henge opp ting som må henge beint er eg visstnok på denne måten;)

IMG_4004

 

Eg har pynta hylla med to norges glas:) Oppi har eg lys og uttapå pynta eg med blodeband, silkeband og hjeter fra ein hobby-butikk i Bergen… Syns dei blei kjempefine:)

Ein liten søt knagg meg hjerter fann eg i ein interiørbutikk her eg bur, den passa perfekt under hyllene syns eg:) Til bursdagen min skal eg ønske meg nåken søte kjøkkenhandkle som eg kan henge opp på den;)

 

IMG_4005

IMG_4006

Hylle nr.3 som kom opp på kjøkkenet idag:)

Den kosta 200,- på kremmerhuset fordi den mangla ein knott, syns den var litt søt med berre ein eg, så kanskje den forblir slik;)

Dei fine flaskene kjøpte eg på Ikea sist veke.

IMG_4011

Tre søte, rosa vasar, trur eg betalte 20,- for alle 3! Dei stod på eit restesalgbord på ein blomsterbutikk som eg gjekk forbi, heldingvis! :)

I det lille norges glaset har eg skjell som eg fann på stranda på Maldivene, då eg var der for snart 2 år sidan. Eg anbefala alle som har lyst på skjell å pynte med å reise dit å plukke dei;)

IMG_4012 IMG_4010

Ingenting nytt i talerkenhylla. Der står det rosa kaffiserviset mitt frå kremmerhuset, blå talerken frå fretex, alt i sølv er frå diverse bruktbutikkar og to fat frå grey pearl middags serviset mitt:)

IMG_4014

Hylla frå skeidar har no fått plass i stova. Oppå ein & frå kremmerhuset og ein 3-arma lysestake som eg spraya i perlegrå(var messing før).

Under har eg hengt lykter og eit hjerte:)

IMG_4015

 

IMG_4016 IMG_4017

Eg kjøpte meg 10 rosa roser når vi var på handel idag:) Dei står i staua ilag med ein K var kremmerhuset og den fine krystall-lysestaken min frå glassmagasinet. Eg ønsker meg ein til i samme størrelse til bursdagen min og har hinta masse om den til min kjære:) thihi…

                                               IMG_4018

                                               IMG_4021

Under det lille klaff-bordet har eg ei korg, også frå kremmerhuset, med masse rot i. Datamaskin, magasin, permar, rekningar osv blir gøymt vekk der:)

                                               IMG_4022

No skal eg spraye bilderammer….og bestille bilder på eurofoto. Skal nemmeleg laga meg ein bilde-vegg i trappeoppgangen:)

Ein fiiiin lørdagskveld ønskes til alle frå meg:)

Ingen kommentarer: