tirsdag 17. august 2010

Pakke i posten! ;)

 I forrige veke bestilte eg meg masse fint hos Nina i Paradiset og idag kom det:) 

IMG_4101

IMG_4100

Noko av det som eg hadde i kjøkkenhyllene mine måtte vike for alt det nye:)

Her kjem bilder av alt, etter at eg hadde plassert det:

IMG_4108

No har eg brødboks, kaffi&te krukker og salt&pepper bøsse i denne nydelege serien:)

IMG_4103 IMG_4117

 

IMG_4143

Masse ROSA :):) og på toppen norges glasa med lys i:)

IMG_4141 IMG_4144

 

IMG_4139

Denne hylla fekk litt blått på seg og;) Green gate koppane er so fiine der dei står:)

IMG_4130

I talerkenhylla mi er dei blå, fine talerkenane mine blitt bytta ut med dei to som eg viste dåkke igår:)

Under eit bilde av dei søte blomstrane på kjøkkenbordet mitt;)

IMG_4137 IMG_4132

No skal vi ut å jobbe. Her er 26 grader og delvis SOOOOL :)

Ha ein god tirsdagskveld! Og IKKJE gløym Greys ikveld;)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempefin med de norges glassene med lys i. Veldig lurt! Tror jeg må herme litt der ;)

Aashildsvilla sa...

hei..takk for koseli besøk inne hos meg...mange fine innslag du har på kjøkkenet ditt...har likedanne rosekopper fra kremmerhuset,de er så søte...ønsker deg en riktig god natt..klemmer fra åshild