fredag 10. september 2010

Kvite lyshus og boligmesse…

 Idag har eg og kjæresten min vore på boligmesse her i byen. Med gratisbilettar var han ikkje soo vanskeleg å be enn han elles ville vore;) Mykje spennande å sjå. Eg såg litt på sprosser, har tenkt lenge på å sette inn nye her. Massasjestol/pute vart og prøvd:) Stolen kjem aldri inn i mi stove, men kaanskje den kan få plass i kjellarstova, for den var berre heilt fantastisk  good:)

IMG_4401

Eg har og fått pakke i posten idag! Alltid like kjekt!!:)  Dei to søte lyshusa i kjøkkenvindauget kom og eit teppe som skal opp på hobby-rommet. 

IMG_4400

IMG_4408

Var ikkje husa berre super skjønne?:) Eg er blitt veldig glad i lyshus og kunne tenkt meg maaange fleire;)

IMG_4404

På kjøkkenbordet har eg skifta ut sølvfatet med det eine kvite brettet mitt. Duken kjøpte eg på salg i sommar, ganske sommarleg ja, men det gjer ikkje noko for her har vi sommarveret som ikkje kom i sommar;)

IMG_4411

IMG_4412 IMG_4413

Eit søtt kjøkkenhandkle frå Green Gate, det var på halv pris so då måtte eg berre ha det!! ;)

IMG_4415

IMG_4414

Vi kosar oss med sjokolade muffins ikveld. Oppskrifta finn du bak på toro si ferdigblanding;) Fort gjort på ein fredagskveld;)

Eg håpar alle har ein koseleg kveld! :)

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg hos deg☺

Vi droppa boligmessa-føler den er mest for dei som har husplana!

God helg vidare☺

Klem M♥

Franske drømmer sa...

Så kjempefin blogg du har!! Kost meg lenge med innleggene dine nå, og gleder meg til å se mer. Vakre bilder!!

Ønsker deg en god helg videre!

Klem, Trine