torsdag 23. september 2010

Litt stue:)

 Store deler av denne torsdagskvelden har eg tilbrakt i sofakroken med div tv-program, heilt til eg vart rastlaus. Eit resulat av det vart oppheng av dei nye gardinene. Eg synest dei passa bra inn og har foreløpig ikkje planer om å bytte desse òg;)

IMG_4651

Fargen på veggane i stua mi er cafelatte. Det går opp og ned med meg, når det gjeld om eg er fornøgd med den eller ikkje. No for tida er eg veldig fornøgd. Hadde den vert lysare hadde dei lyse møblane mine og veggane gått i eitt. Og gardinene passa jo bra ilag med fargen og;)

IMG_4664 IMG_4653

IMG_4652

IMG_4654

Lyng høyrer hausten til:)

Lyshusa eg ikkje klarte å gå ifrå på Kremmerhuset. Desse er no på kampanje til 99,- og 59,-. :)) Lyser kjempe flott:)

IMG_4656 IMG_4662

Eit heimelaga hjerte av lin og blonder heng på den eine lysestaken. Litt vanskeleg å sjå på bilde, ja….

IMG_4655

Under lysestaken ligg ei gammal bok eg fann på mørkeloftet i gamlehuset på heimgarden til sambuaren min. Den er frå 1888, klarer ikkje heilt å tyde kva den heiter;p Det er nok nokon som ler av meg og desse gamle tinga mine, men eg synest den pyntar opp der den ligg, eg! ;)

IMG_4667

Svigermor abonerer på Kamille å sender dei til meg når ho er ferdig med dei…. Så her er lesestoffet mitt resten av kvelden. Kjekt å lese litt anna enn interiørblad og, av og til:)

IMG_4663

I morgon kjem det bilder av den andre enden av stova, med nye gardiner (om den er rydda;)).

Eg er super klar for helg i morgon!! :))

Håper alle der ute har det bra! :)

Klem, Rakel :-)

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg☺ Nye gardina var veldig fine☺

Kosta lyshusa 99 og 59??? Eg betalte 129 og 69....på kampanje...

Nydeleg med gamle bøker☺

Gleda meg til å sjå andre delen av stova☺

Håpe du får ein fin fredag☺

Klem M♥

Franske drømmer sa...

Nå er det mange innlegg hos deg jeg ikke har sett! LEKRE BILDER!!

Drømmer meg bort her hos deg.. Så mye fint å la øynene hvile på! Du er en Inspirasjonskilde!!

Ønsker deg en flott helg videre!

God klem fra Trine

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så utrolig koselige bilder! Så fint som dere har det.
Ha en flott helg
Klem Janne Merethe