onsdag 22. desember 2010

Jul ved inngangspartiet

 

IMG_2096

Eg har fått pynta litt til jul ved inngangspartiet vårt. Halmbukkane var på tilbod no, billege og fine å pynte med ute. Enkelt pynta med det eg fann, men julestemning vart det no :)

IMG_2113 IMG_2111

Potetkassen og andre gamle kassar eg har, er funn frå gamlehuset. Skøytene kjøpte eg på loppis i haust. Pappa lo godt når eg sa eg ikkje skulle gå på dei, men pynte med dei:p

IMG_2119 IMG_2110

Thujane har fått julelys på seg, utanfor er det koseleg om kvelden no!

Idag hadde vi julelotteri på jobb. Kjempeartig og overskotet går til ei god sak. Eg vann mykje!!! Snop, vin, noko julete osv….

Ellers er eg igrunn heilt klar for jul ! Er jo ikkje vits i å stresse…det som ikkje er gjort til no, får berre vere;)

HA EI FIN LILLEJULAFTAN I MORGON!!!

KLEM

7 kommentarer:

Heimekjær sa...

så koselig det blei :) eg har ikkje pynte ute eg..burde kanskje gjort det:)

ha ei fin lillejulafta du og:)

klem fra meg

Annveig - Det lille Rom sa...

så vakkert pyntet Rakel;) Koselig å møte det ved inngangsdøra di;) Ha en riktig så God Jul! kos deg masse!klemmer Annveig

Annveig - Det lille Rom sa...

så vakkert pyntet Rakel;) Koselig å møte det ved inngangsdøra di;) Ha en riktig så God Jul! kos deg masse!klemmer Annveig

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin pynta ute!!☺
Har hatt store plana om uteområdet eg og, men har vore so kaldt at då har eg ikkje orka..ei dårleg unnskyldning ja, men sånn er det☺

Ha ein superfin lille julafta☺

Klem M♥

Anonym sa...

‎"*★Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Christmas★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚And a happy new year♥ ♥ ♥"

Elisabeth sa...

Kjære Rakel.

Så vakkert du har pyntet utenfor! Nå er det virkelig jul!!!!!

Ønsker deg en strålende feiring.

God juleklem fra Elisabeth.

Franske drømmer sa...

Godt nyttår, vennen!
Så nydelig inngangsparti!
Kjempekos!!

Har du blitt tante nå, eller?
vi venter i spenning ;)
En uke på overtid nå!