tirsdag 10. mai 2011

Mi ommøblerte stue!

 For litt sidan ommøblerte eg stua. Eg klare ikkje heilt å bestemme meg for om eg likte den best før eller no. Eg syns dette rommet er veldig vanskelig å møblere, men eg har ein liten plan for den, men først kjem masse anna;)

IMG_6057

IMG_6058

Det vi likte veldig godt med stua no er at vi får nyte utsikta bedre. Det vart så lyst og fint i tv-kroken no og det er jo her vi sitter mest, både når vi har besøk og ellers.

IMG_6062

Eg er skikkelig i hagemodus om dagen, eg er kun inn for å ete, dysje og sove;). Vi har mange prosjekt og eg trur det blir veldig bra. No suge eg til meg alt av hage- inspirasjon og tips;) Platningen skal beisast ein av dagane no og då er den klar for hagemøblar, blomster, pynt og kos! :)

Ha ein fin tirsdagskveld vidare! ;)

Klem, Rakel :-)

 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint dere har det :) Jeg elsket de hvite stolene med de lekre putene i ♥ Goood søndag ♥

Behindabluedoor sa...

Hei:)

Så utrolig koselig hos deg:)
Likte meget godt kroken med de to stolene..moahhh..

ha en fin dag.
Klem

Fru Eriksen sa...

For et nydelig hus du har!!! :)Og fin blogg!! :)

Ha en fin kveld!!! Hilsen fruen!