søndag 6. februar 2011

Gang og entrè, 1.etasje

  IMG_2378

Etter å ha fått rydda og vaska litt i gangen nede idag, tok eg nokre bilder. I entreen har eg ei heimesnekra hattehylle med korger til å oppbevare hue, vottar og skjerf i, og to Ikea knaggrekker under til jakkene.

IMG_2365

Det hadde nok vore finare å skjule jakker o.l, men dette er mest prktisk:)

Idag fekk vi fingen ut å fekk montert dei nye dør vriderane i 1.etasjen og:) TTT her i huset! :p

IMG_2367 IMG_2370

Eg er veldig glad i doble glasdører, syns det er så fint! Eg har fått tak i to billege glasdører som eg har planer for ein plass i huset, håpe ikkje det tar altfor lag tid før vi får dei på plass. Legg merke til den stilige dørmatta eg kjøpte til meg sjølv til jul;)

IMG_2374 IMG_2376

IMG_2377 IMG_2375

Eg har vert ute å ete middag med ei god venninde idag og ikveld var eg og min kjære på den nyaste Varg Veum på kino. Heilt ok, eg gledar meg til neste film kjem, då noko er spelt inn i nærheten av her vi bur.

Håper alle har hatt ei fin helg! Berre så synd dei går så altfor fort, ikkje sant? :/

Klem, Rakel

9 kommentarer:

Audhild sa...

Fine bilder som vanlig hos deg :)
Praktiske og fine løsninger i gangen!
Hørtes ut som dere har hatt en flott dag.
Og JA helgene flyyyyr avsted, ukene & månedene og egentlig...

Ha ei flott ny uke! klem

by Siv sa...

Så kjekt å få ryddet gangen, lage litt system og slikt :)
Resultatet ble kjempebra!
Ha en strålende flott søndagskveld
*Siv*

Annveig - Det lille Rom sa...

du har det så koselig;) og så herlig å komme inn til deg da..første inntrykket har jo så mye å si..har ikke helt fått til min yttergang enda jeg..blir liksom aldri helt fornøyd..men nå ble jeg inspirert..får brette opp ermene og gjøre noe med det den uka her:)

KLEMMER

Elisabeth sa...

Heia!

Så flotte bilder - igjen! Ser ut som du har orden overalt, du! Så delikat og ryddig! Jeg liker det!!!!!

Ønsker deg en god uke, klem fra Elisabeth.

Heimekjær sa...

så fin gang du har:) heldig som har så masse plass:) vi skal begynne å pusse opp gangen neste veke når eg er ferdig med eksamen:) hurra!!

ha en fin kveld og ei fin veke:)

♥ Linda

Unknown sa...

Flotte bilder av en vakker gang ♥ Flotte detaljer... og vakker dobbeldør;)

Kos med kino;) Og ja, helgen går ALT FOR FORT!

Klem Line

Franske drømmer sa...

Fine bilder som vanlig hos deg :-))

Deilig å få ryddet litt, laget litt system og puslet litt ;)

Hihi, jeg/vi har neesten maken dørmatte, men på vår står det "here lives a lovely lady and a grumpy old man" hehe. min mann er langt ifra grumpy, men han ble 30 i fjor, og føler seg HAUGGAMMAL!! ;-)

Hvor i Thailand skal dere?
Jeg eeeelsker Thailand, så gled dere!!

Klemmer

Annveig - Det lille Rom sa...

Hei igjen søteste Rakel;)
Har gitt deg en utfordring på siden min!!håper du tar den!
klemmer Annveig;)

Sanne sa...

Fine bilder. Likte godt den dørmatten din:-)
Og hyllen din med kroker under fikk jeg veldig lyst på!
Ha en fin helg.