tirsdag 21. september 2010

Lysfat i mørket…

 Har sett fram att det lille sølvfatet mitt. Lys i norgesglas er jo kjempe fint. Den blå koppen med falsk blomst i er  porsgrun porselen, usikker på kor gammal den er. Fann dette på loppisen eg var på i helga. Fatet og sandkake formene er også bruktfunn.

IMG_4607

IMG_4608 IMG_4618

Eg synest at fatet vart fint, eg! :) Koseleg å sitte inne med levande lys no om hausten;)

IMG_4624

Ein liten smakebit på gardinene eg har kjøpt. Eg har ikkje heilt bestemt meg for kva eg synest, men fargen likte eg veldig godt! Eg kjem vertfall til å legge dei opp, likar ikkje når gardinene ligg sånn utover, sjølvom det vistnok skal vere litt “in” no for tida;p

IMG_4604 

 

Ha ein fin kveld vidare.

Klem, Rakel ;-)

3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Såå fint det var.
Koselig med levende lys.
Ha en flott tirsdag.
Klem Christina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med lysfat♥

Dei gardinene såg eg og på-kjempefine!! Men eg syns dei var litt dyre so kjøpte dei eg har no istaden☺

God natt☺

Klem M♥

PS las du siste kommentaren min ang vindua??

Anonym sa...

Hei på deg!
Jammen blei det fint både glasa og koppen:-) Kjekt kjøp og fint på fatet ditt;-) Skal sjå etter litt "loppis" til deg i helga. Kansje finn eg noko....

Inna