lørdag 25. september 2010

Meir stue…

 I går knipsa eg nokre bilder av den andre delen av stua, med nye gardiner. Eg trur eg seier med fornøgd;)

IMG_4673

IMG_4684

Nokre stemningsbilder frå stova og gangen:

IMG_4669

IMG_4675

IMG_4676 IMG_4679

IMG_4680

Våre to fine pusekattar:)

IMG_4685

IMG_4686

Eit av mine nyaste skattefunn;) Denne fann vi i gamlehuset til kjærasten min sin familie. Og heldige meg fekk den;)

IMG_4681

IMG_4682

Håper alle har ei fiin helg!!! :)

Her er det nydeleg ver!!! Vi skal på besøk til eit vennepar ikveld, kosekveld med kortspel står på menyen;) Gledar meg!

Klem, Rakel ;-)

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiin stove☺
Koseleg!

Og symaskina var nydeleg♥ Eg er veldig glad i mi og-sjøl om den er kjøpt på finn☺

Kos deg på besøk☺

Klem M♥

Anonym sa...

Jaa, va kjempekosle me besøk :)

Liika stilen din, nydle <3
Heilt fantastisk k kreativ du e :)

Maria :)