tirsdag 28. september 2010

På kjøkkenhyllene mine…

 …..har eg bytta ut litt og noko nytt/gammalt har komt på plass.

IMG_4711

IMG_4720 IMG_4713

Denne fiine muggen fekk eg med besta mi til bursdagen (på forskudd). Ho fekk den i gave for lenge sidan. Eg har alltid likt den og derfor ville ho gi den til meg. Snille, gode besta mi!

IMG_4722

IMG_4718

IMG_4716 

På toppen av kjøleskapet har eg kokebøker og krukkene med lys i:)

IMG_4719

Håper alle har det bra i den siste septemberveka i år:)

Klem, Rakel :-)

 

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heldig som har plass til hyller på kjøkkenet-det har ikkje eg!
Fint har du pynta dei og☺

Klokka mi har eg kjøpt hos creme.no☺ Låv it☺

Klem M♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei hei ! :)

Så flotte ting du har på kjøkkenet, mange vakre detaljer. ♥ Nydelig inngansparti og herlig hage du har. ♥ Ingen tvil om du er interiørfrelst nei hihi... ;)

Ønsker deg en strålende helg ! ♥

Nattaklem Anette