onsdag 22. september 2010

Oliventre og spraymaling….

 Eg har bursdag om litt over ei veke og i den anledning har eg vel lov til å ønske meg litt forskjellig!!??:)  Oliventreet under, fra kremmerhuset, har eg ønskt meg av min kjære. Men idag var eg og ei venninde innom denne butikken og eg såg at dei berre hadde 3 tre igjen. Då eg løfta det eine treet opp var det litt ødelagt, dama i butikken sa eg skulle få kjøpe det for halv pris om eg ville ha det og det ville eg jo!!;) Det er jo berre å lime:)

IMG_4637

No står det å koser seg på kjøkkenbenken til eg finn ein litt meir passande plass til det:)

IMG_4638 IMG_4640

IMG_4639

Er du glad i oliventre? Eg skulle gjerne hatt eit ekte, men tvilar på eg finn slikt i området her:(

IMG_4628

IMG_4642 IMG_4641

IMG_4644

 IMG_4632 IMG_4633

Spraymaling er tingen!! Eg har spraya kammerstaker, lysestaka og skjerebrett i det siste og dette var nokre av resultata…….

 IMG_4510

Før-bilder av skjerebretta. Desse kosta kr 10,- per stk på bruktbutikken. Eg har sett litt på kvite skjerebrett i keramikk på nettbutikkar, men eg syntest igrunn at dei var litt dyre. Brukte skjerebrett og spraymaling er ein god nr. 2 for meg då! :)

Ja det er utruleg kva ein kan forvandle…. Hadde ikkje før-bilder av kammerstakane og den kvite lysestaken, men dei var i fargane raud, blå og grønn før forvandlinga. Fargen på kammerstakane heiter “grey” og spraymalinga kjem frå biltema.

Klem, Rakel :-)

 

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Det oliventreet har eg og sett på☺
Ekte oliventre har dei ofte på Plantasjen☺ Eg har kjøpt der ein gang-men det overlevde ikkje vinteren :(

Spray er tingen ja☺ Eg elskar å spraye ting, hehe☺

Kjekt med bursdag, bere å lage ønskeliste☺☺

Klem M♥

Gammel stil sa...

NYDELIG!! Så glad for at vi fant deg og din blogg:)

Frøken Dings sa...

Hei Rakel.
Sporet deg opp :-) Har stor kost meg gjennom huset ditt. Veit kor eg kan få tips hver torsdag.