tirsdag 14. september 2010

Trappa før/etter…

 I eit tidlegare innlegg om trappa mi, skreiv eg at eg skulle legge ut før/etter bilder av ho seinare. Seinare vart idag då eg såg igjennom bilder på dataen min og fann bilder av trappa før/underveis. . Trappa er 22 år gamal og trengde sårt ei oppussing;) 

Før:

IMG_3645 IMG_3642

IMG_3646 

IMG_3647

Den fekk 1 strøk med grunning og 2 strøk med oljemaling i fargen bomull. Etter at maskeringstape var av og malingsspanna rydda vekk såg eg at trappa kunne trengt 1 strøk til, men fin vart ho og vi er fornøgde so det siste strøket får vente liiiitt på seg;)

IMG_3834

Flinken min. Eg reiste på shoppingtur til Bergen mens han var heime å malte siste strøket på trappa:)

Her kjem etter bilder av trappa, tatt i sommar:

IMG_3849

IMG_3843IMG_3850 IMG_3873

Vart ikkje ho fin? :) Det ligg litt arbeid bak denne forvandlinga, men det var sooo verdt det!  Med tida kan det hende eg malar trinna grå eller legg teppe i dei. Det er neimen ikkje mange gongane ein kan gå opp og ned trappa før merkene begynner å komme nei:(.

Som de ser kan vi ikkje ta fri frå målekosten so altfor masse lenger! Ein gang på loftet ventar….

Eg er heime med feber og tett hals idag. Kjedeleg og ikkje har eg tid til å vere sjuk heller!

Ha ein fin dag då, alle sammen:)

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempeforandring!!☺ So fin den vart!
Eg er so glad vi malte vår og-heilt ny trapp nesten☺
Vi har lagt trappeteppe i den, vart fort irritert på merka som kom fort ja! Men viss du skal male eit strøk til er det nok ein fordel å vente med det☺
Snill din kjære som mala mens du shoppa, hihi☺
Min pappa malte vår mens vi var på ferie, so har snike meg unna eg og, hehe☺

God bedring til deg!!

Klem M♥

nr14 sa...

Veldig veldig flott:) vi hadde helt hvit trapp der vi bodde før så kommer nok til å beise trinnene i trappa her i huset....når vi gidder å starte renoveringa. Dytter det elegant unna inntil videre;)

Trappeteppe kan kanskje være lurt....men helt hvit trapp er jo kjempelekkert da:))

Stell pent med deg selv idag:)

Chanette sa...

Guriland så lekker det ble, NYDELIG!! Kan tenke meg til ligger mye arbeid bak ja, våres er fortsatt bare grunnet hihi :)
Nydelig og romantisk soverom dere har <3 Nydelig pus og. Klem

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hold da op en stor forandring.
Det ser bare så godt ud.
Har selv et projekt, med at male vores nye trappe til første salen.
Tror snart jeg skal i gang.
Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Gammel stil sa...

For en fantastisk blogg:) Vi fant deg inne hos Fryd og Glede, er glad vi trykket inn på deg:) Dette var jo helt nydelig:) La oss til som følger, og det er vi glad for:)

KLEM:)