fredag 17. september 2010

Hjelp meg….

 …..med gardin valget….

IMG_4569

Eg var på KID igår på gardin jakt. Eg likar veldig godt grått, meen trur ikkje grått passar so godt ilag med sofaen min!? Eg må nok ned å bytte dei til nokon i beige.

IMG_4572

Meen…Det eg har tenkt litt på er om eg skal ha ei gardinstang som går over begge vindaua her. Med ei gardin mellom vindauga og ei på enden av det smale.

ELLER

IMG_4573

Skal eg sy liftgardin i samme stoff som gardinene eg vel og henge i dei to smale vindauga.

Det skal ikkje vere lett! Kom gjerne med di meining her. :) :)

No skal eg på jobb. Ha ein fin fredag alle :))

Klem, Rakel  :-)

3 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Hei!
Jeg syns gardiner er vanskelig...Jeg tror jeg ville valgt noe annet enn grått,ja og en lang stang som går langs hele veggen med feks tre lengder med gardiner - for helheten. Vinduet på andre siden av veggen ville jeg kanskje også gitt samme type hengegardin - men mulig det ville blitt fint med lift også?
Uff, jeg er ingen ekspert - men liker jo å gi tips *smiler*
God fredag til deg
Kjersti

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Ville nok valgt ein annan farge enn grå trur eg... Kanskje beige eller lilla??
Og eg trur det blir fint med gardinstang over heile, då blir det meir heilheit trur eg. Og kanskje lift på det andre vinduet, rundt hjørnet..
Ikkje lett nei☺
Lykke til☺
Er jo 30% på gardiner på KID no☺

God helg☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Jeg liker også godt grå, men har funnet ut at jeg må skille det og det beige litt. :)
Ang om du skal ha gardiner eller liftgardiner... vanskelig valg. Jeg veit egentlig ikke jeg. Kanskje gardinstang over hele. Trur det hadde gjort seg
Håper du får masse andre tips, når jeg er så lite til hjelp!
Ha ein fin helg
Klem Janne Merethe