søndag 25. juli 2010

Gang og trapp.

Gangen på loftet er vi ikkje komt igang med, den blir forhåpentligvis eit prosjekt før jul.

Gang og trapp i 2.etasje.




Benken kjøpte eg for å ha ute, men syns den passa so godt i gangen at den fekk plass der. Har kjøpt stoff i blått og kvitt, så benken skal få noken puter etterkvart er planen:)









Sjenken har eg mala og bytta knotta på.





Trappa pussa vi ned, grunna og mala den i fargen bomull.



I 2.etasje bytta eg dørvridera nyleg, desse skal byttast i 1.etasje og. Så skal søstra mi få desse til leiligheta si.


Vindfang, gangen og vindfang pussa eg opp for 2 år sidan. Eg er veldig glad i denne døra.



Her kjem eg endeleg med mitt første innlegg. Som huseigar er ein aldri arbeidsledig, no er vi nett ferdig med å male trappa. Det var litt av ein jobb, men vi er kjempe fornøgde med resultatet:)) Derfor legg eg ut litt bilete frå trappa idag, og trappeoppgangen:) Eg er sjølv veldig glad i før og etter bilde, men har dessverre ingen før bilder av trappa idag, for dei ligg på ei anna brikke, men skal prøve å få lagt dei ut seinare.
Ha ein fin kveld :) Klem nybegynnaren.

















1 kommentar:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Tusen takk for koselig kommentar! :) Trappa ble kjempefin når den ble malt! :)