tirsdag 12. april 2011

Tilbake etter ferie og ein liten bloggpause….

IMG_5388 IMG_5386

Det er ei lita stund sidan vi kom heim frå ein herlig ferie i Thailand. Blogglysta har ikkje vert der etter vi kom heim, men eg har fått gjort litt av mine planer i huset og planlagt fleire;) Det var deilig å komme heim til lysare kvelder og sjå at våren ikkje var langt vekke. Her ligg det enda litt (ca 30cm:() snø, men eg har allerede vert ute å planta i potter og kjøpt inn litt nytt til uterommet! Kjenner eg er veldig klar for sommar!

På kjøkkenet har eg hengt to bildehyller som eg har kokebøkene mine i. Syns det vart både fint og praktisk.

IMG_5396 IMG_5402

IMG_5400 IMG_5399

Og nokre bilder frå spisestua som mangler stolar før den kan brukast. Den gamle slagbenken er komt i hus, men må vaskast og behandlaste med mottmiddel før den er klar.

Neste gang blir det å vise nokre feriebilder frå Thailand, som eg trygt kan anbefale etter mitt andre besøk i landet! :)

Har du planer for uterommet i år? =)

Håper du har ei fin veke :-)

 

3 kommentarer:

Unknown sa...

God kveld!
Og velkommen tilbake;))
Så flotte bilder ♥
Kjempefint med slike bildelister til kokebøker;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Rebekka sa...

Hærlig med ferie :o)
Kjempesmart å ha kokebøker i hyllene, blir kanskje litt enklere å ta dem i bruk når de står framme.
Ha en flott dag.

Alfa sa...

Velkommen tilbake, gleder meg til å se bilder:0).
Flotte bilder du viser.
Klem