fredag 17. juni 2011

Hageliv :-)

 IMG_6387 IMG_6417

IMG_6402 IMG_6406

I hagen kosar vi oss om dagen. Her har eg planta i krukker og pynta opp litt:) I bedda blomstrar det, og eg plukkar blomster frå hagen å setter inn istadenfor å kjøpe i butikken, kjekt å kunne nyte dei den korte perioden dei blomstrar:)

Dekkstolane og plantebordet er nye for året, så no er eg fornøgd med platningen, enn så lenge;)

IMG_6386 IMG_6418

 IMG_6385 IMG_6424

Vi har som sagt mange planer i hagen, men pga det dårlege veret vi har hatt har det blitt utsatt litt:( Eg har lyst på ein strøken hage til ei kvar tid som ikkje er så altfor masse jobb med, ja det er vel lov å drømme??=)

Ellers går det i litt inneprosjekt om dagen:) Benken er snart klar for eit nytt liv, blir den ikkje fiiiin vel?:)

IMG_6408 IMG_6409

Eg er på vei til Oslo no, saman med mi svigerinne:) Litt leie etter 6,5 tima i bil no, men straks framme:)

Ha ei fiin helg alle sammen!!!!!

6 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Dette var en fin uteplass!
Liker godt de stolene dine:))

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin en blogg du har! Aldri vært her før, men jeg tar nok turen tilbake :)

Koselig uteplass du har.
Enn så lenge koser jeg meg med andres hagebilder. Her er det nemlig dårlig vær. Får gjort så lite ute da.

Ha ei fin helg du også :)

I en Sving sa...

Så flott hage da. Drømmen må jo være en lettstelt hage som er fylt til randen av blomster og farger. :)

Ha en nydelig lørdag!

Unknown sa...

Så kjempefint hos deg;)
De dekkstolene er så lekre ♥
Koselig med fin hage, men ikke like fristende og stelle istand og bruke masse penger på når det regner sånn...
Så flott den benken var ♥

Ha en fin oslo-tur;)

Klem Line

Anonym sa...

Vakre bilder av en vakker uteplass!!! :)

Jannes lille sted sa...

ÅÅ, så koselige bilder. Herlig med masse fine blomstrer!
Ta en titt inn på bloggen min!

Ha en fin dag
Klem Janne Merethe