tirsdag 7. juni 2011

Sommarpai

 

God morgon! Eg oppheld meg for tida i Oslo, på besøk hos mi søster, svoger og lille tantegutt Emrik på 5,5 mnd.:) Vi kosa oss dagen lang, dei bur rett ved sida av “marka”, så det blir masse turar på oss.

IMG_6343 IMG_6345

IMG_6330 IMG_6335

  I helga hadde vi besøk av eit vennepar, den perfekte anledning til å prøve sommarpai. Oppskrifta fann eg i dagbladet i fjor sommar og den såg berre sååå god ut at eg måtte prøve! Veldig enkel å lage og kjempegod ilag med is:) Eg laga paibunnen av sukker, mel, smør og vatn, flyllet er vaniljekrem og bær på toppen!

IMG_6344 IMG_6332

Bileta er frå spisestua vår som vi flittig bruker no. I helga tok vi ut den gamle slagbenken vår (som skal stå i spisestua) å vaska den med salmiak, eg må nok vaske den nokre gongar til før den er klar for eit nytt liv i vårt hus;) Om nokon har tips til å få vekk vond lukt av gamle møblar; KOM GJERNE MED DEI;)

IMG_6329

Vi håper alle har ei FIN veke!!!! :)

Klem, Rakel og Emrik :)

 

3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei :)
Den sommerpaien så virkelig deilig ut! Nå fikk jeg nesten vann i munn her! haha :)
Kos deg masse både med søster og tantebarn!
Ha en fin uke
Klemmer Janne Merethe

Anonym sa...

Heihei:)
Den paien såg nydelig ut♡

Ha ein fin dag!!

Klem Anita

Silje sa...

Den paien fristet veldig! Håper du koser deg på besøk :)

Klem