torsdag 5. august 2010

GAMLE SKATTER

  IMG_3926  IMG_3925

IMG_3930 IMG_3932

IMG_3934 IMG_3924

IMG_3927

 

Vi har vore på skattejakt i gamlehuset på gården til broren min. Huset er godt over 100 år og klar for å bli jamna med jorda.

Søstra mi og mannen henna skal ha den fine senga. Den sov mamma og tanta mi ilag i når dei var små. Dei skal ikkje gjere noko anna med den enn å behandle den for moddmiddel, besta seier alle møblane er moddfrie, men det er no greit å vere på den sikre sida:)

Skatollet er mitt, det har oldefaren min laga. Eg skal pusse det ned og mest sannsynleg ha det i same stil som no. Lika ikkje tanken på å male eit so gammalt skap og eingong kanskje angre.

Bordet tenkte eg å ha i gangen, det skal vi heller ikkje gjere noko med. Søstra mi og mannen er på jakt etter småbruk, so då skal dei få det då dei har betre plass:)

Kistene skal dei og ha, eg har ei ganske lik bru etter farmora mi, den skal dåkke få sjå ein anna dag.

 

Fortsettelse følger………..

 

 

 

 

Ingen kommentarer: