fredag 20. august 2010

Putesying:)

 Endeleg har benken fått seg puter. Det vart noken enkle puter  denne gongen men det kjem nok snart meir på syfronten frå meg:) Neste veke skal eg nemmeleg begynne på hobby/sy- rommet mitt. Gledar meg til å kunne ta det i bruk!

Som dokke ser vart det litt for mange puter for den stakkars benken, so eg har måtta fordelt dei utover litt;)

IMG_4146 IMG_4147

IMG_4155 IMG_4151

Den store benken og den lille benken i gangen fekk seg nye puter idag:)

IMG_4154

IMG_4082

IMG_4164 IMG_4167

Dei to “kjedelege” kvite havna på soverommet:)

IMG_4170

Oppå denne nydelege duken som besta mi har strikka har eg fått meg ein søt hjerteranke til helga:) Alltid kjekt med nye blomster!

På bilde ser du mamma sin familie på søndags utflukt i sin første bil. I folkevogna var dei 8 stykker på denne turen. Ganske stilig! Kjekt med gamle bilder=)

 

Etter ei effektiv veke både ute og inne er det endeleg helg! Skal vise dokke litt frå det vi har gjort i hagen ein dag:)

 

Ei gooood helg ynskjer eg alle der ute!

Klem frå Rakel;)

3 kommentarer:

stine marie sa...

so flink du har vert og laga putetrekk dååå!:) tar stadig form i huset ditt!=) me like!

Hvit Villa sa...

Så fine puter! Liker spesielt godt alle stoffene dine, nydelige!

Herman Grans ♥ sa...

Fine puter :)
Ser ut som du hadde ein produktiv dag ;)
Koselig blogg du har og, kjem nok innom igjen ;)
Ønsker deg ei fin ny veke!