mandag 9. august 2010

Kjøkkenet mitt

No har eg endeleg fått tatt nokre bilder frå kjøkkenkroken min. I løpet av helga skal eg få opp dei nye hyllene til kjøkkenet, då skal eg vise dåkke heile.

 

¨                                      IMG_3943

 

Kjøkkenet mitt blei pussa opp for ca 4 år sidan. Det er av typen Herjedalskjøkken, der vi skifta berre dørene og beholdt “skråget”. Benkeplate, vask og ventilator vart og skifta.

 

IMG_3961

 

Eg hadde veldig lyst at to av dørene over vasken skulle vere med glassruter, men dåverande eigar, min pappa, ville ikkje ha det, for dei måtte ein vaske oftare og skåpa måtte vere ryddige heile tida. Eg ser jo den, meen eg kjem nok til å skifte til dører med glas i;)

 

IMG_3949 IMG_3950

 

Litt stasj må man jo ha på kjøkkendisken;) Kaffi&te krukkene er eg veldig glad i, må nok ha meg ein brødboks i samme serien trur eg:)

 

IMG_3952IMG_3959

 

Bretta i kvitt kjøpte eg på bruktbutikk og mala dei, legger ut noken før-bilder av dei under;)

 

IMG_3951   

 

På onsdag reiser eg og ei venninde, som eg også jobbar med til Ikea:)) Det blir mest shopping, men og litt jobb på turen! Eg veit kva eg skal ha og gleedar meg SÅNN til å få det heim! :))

 

Ha ei fin veke alle som ser innom:)

 

 

IMG_3905 IMG_3837

 

 

Slik såg dei ut før, prisen var kr 40,- for det største brettet og kr 20,- for det minste.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempe fint, Rakel :) Nå legger jeg ut bilder av stuen, ferdigmalt ;) Det er fortsatt lite ting i stuen, men tar det sakte men sikkert ;) Skal ta opp nymalt skjenk og skap i morgen evt når vi kommer hjem fra ferie :)

Ha en fantastisk dag videere :)

Aashildsvilla sa...

lekkert kjøkken