mandag 16. august 2010

Nytt skap:)

 I ferien var eg og svigerinna mi i Bergen å besøkte litt slekt:) Søskenbarnet mitt tipsa meg om butikken Stoff&stil. Dei hadde suuper masse fint!!! Eg kjøpte stoffet under, det skal bli til puter til benken min i gangen nede. I løpet av veka skal eg nok vere ferdig med dei:)

IMG_4082

Etter middag idag reiste eg ein tur til den lokale sybutikken her. Dei hadde 50% på alt stoff, ikkje det heilt store utvalget men eg fann eit fint stoff i kvitt. Det brukte eg til å skjule alt rotet i skapet som står i tv-stova ved sida av kjøkkenet.

Her kjem eit bilde av skåpet slik det såg ut før forvandlinga:

IMG_4083

No vart skåpet riktig så flott synest eg! Nesten sånn at eg vil flytte det inn i stova no:) Rommet skåpet står i skal seinare bli spisestue. No er det tv-stue/roterom;)

Etter forvandling:

IMG_4090

IMG_4087 IMG_4088

Tilslutt må eg vise dokke noken skjønne talerkener som eg fann i kjellaren idag. Eg fekk dei av tanta til mamma for mange år sidan. Då synest eg ikkje at dei var noko særleg, men no Likar eg dei kjempegodt!!! :)

IMG_4098

IMG_4092 IMG_4095

Eg har ein kjempe flink mann som ilag med pappa har saga ned 6 stoore tre som tok all utsikta vår. No blei det ope og utsikta kom igjen, hærleg!

 

Ei fin veke til alle som er innom, ønskes frå meg og ein søt pusekatt på fanget mitt;))

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nydelig skap og nydelige stoffer! Tror jeg må ha meg en tur til Stoff og Stil jeg og! De har så masse fint der! Gleder meg til å se putene!

Klem.

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Skapet ble kjempefint! :)

Rakel sa...

Det må du, Elisabeth! :)
Masse fint og masse billig og:)
Eg skal innom igjen på neste Bergen-tur!