lørdag 27. november 2010

Advent i Rakels hus…

 God lørdagskveld! :)

Idag har eg fått på plass alt til advent! Å det er berre blitt soooo koselig her!!! Tradisjonen i min familie er lys og dukar i lilla frå 1. helga i advent, so pynta vi med raudt og nissar lillelille julafta og juletreet vart pynta lille julafta. Eg er ikkje veldig glad i lilla hos meg sjølv, derfor har eg alltid pynta med raudt både til advent og jul.

IMG_1704

Ikveld har eg knipsa bilder av kammerset(den framtidige spisestova).

IMG_1698

Det fine, gamle bordet mitt som stod i hallen nede før, har no fått plass på kammerset. Tv`en som stod her er no på loftet, den var aldri i bruk uansett og ein tv er jo ikkje akkurat eit fint møbel så det var godt å få den vekk;)

IMG_1701

IMG_1726

IMG_1728

Dei blå talerkenane er kongelig dansk porselen med julemotiv. Det var sambuaren til pappa, Jorid, som kjøpte dei til meg på ein bruktbutikk i Danmark for nesten ingenting. Vi deler interessen for gamle ting, og det er kjempekjekt! :)

IMG_1705

IMG_1702

IMG_1706

IMG_1709

IMG_1710

IMG_1717

I morgon kjem det meir bilder frå mitt julepynta hus:)

Ha ein koseleg kveld vidare alle sammen:)

Vi får besøk av broren min og dama hans no. Vi skal spele spel og kose oss :)

Klem, Rakel

 

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempekoseleg hos deg☺
Eg har ikkje komt so langt...men imåra skal eg få pynta eg og☺

Kos dåke med kort spel☺

Klem M♥

Anonym sa...

Koseleg Rakel:-) Eg har fått mine juletallerkar på veggen og. Angra nesten på eg ikkje kjøpte fleire. Gledar meg til å sjå meir korleis du har pynta;-) Eg har dilla og pynta eg og, litt gammalt og litt nytt:-) Kos dokke og ha ein fin helg!

-Jorid-

Franske drømmer sa...

Herlige bilder, Rakel!
Du er så flink til å gjøre det koselig rundt deg!

Det fine, brune bordet i kammerset er jeg veldig misunnelig på.. Det var helt nydelig!!

Jeg har også droppet lilla i advent og rødt til jul.. Her blir det rødt allerede nå ;-) Skal man pynte med det røde bare et par dager før jul, så får man jo nesten ikke tid til å nyte det, synes jeg.. Tross, i tradisjonen tro, men her er jeg ikke enig ;-)

Håper formen din er bedre, og at spillkvelden er vellykket!

Den Julestaken er kjøpt på Hjerterom i Bergen, eller i Rådal da, på andre siden av veien for Lagunen, og litt oppi veien :)

Gleder meg til flere bilder fra deg!

gode klemmer