mandag 15. november 2010

Innekos

 

Her vi bur er det komt snø igjen og det lika vi!  Gir skikkelig god julestemning og snøen gjer det so mykje lysare ute. Vi har vore i Bergen på juleshopping i helga. To julepresanga vart det og litt til oss sjølve;)

IMG_1543

Denne fine hesten måtte eg ha til jul.

IMG_1546

Nytt i huset er og denne lykta. Fin å tenne lys i om hausten og vinteren.

IMG_1565 

Av besøket vårt forrige helg fekk vi den fine orkideen. Eg er blitt så glad i mørke lys og dei passa jo godt ilag med fargen på orkideen og……:)IMG_1568 

Koseleg med masse levande lys!

IMG_1559

Eg var selfølgelig innom stoff&stil, det er fast på bergenstur. So no blir det raude juleputer til meg og blått lappeteppe til guten eg blir tante til i januar:)

Ha ein koseleg kveld og ei fin ny veke:)

 

9 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege bilder!☺

Eg syns det er meir slaps enn snø det som er ute no :( Lika ikkje det so veldig at det gjer nåke...

Kos deg☺

Klem M♥

Anonym sa...

Kjekt med julegåver til seg sjøl og..hihi:)
Fine bilder!!

Klem Anita

Alfa sa...

Heisann.
Var du tilfeldigvis på farmors hus på lørdag??tror jeg såg deg,men var ikke sikker...
Så flott det var hjemme hos deg.
Klem Alfa

Alfa sa...

Hei:). Nei, fant ikke så mye på farmors hus. Zinkspannet har jeg kjøpt på plantasjen for 99kr.
Klem Alfa

Anonym sa...

Hei igjen ;)

Til jul går det masse i sølv og ein dæsj med raudt ;) Har lyst å skifte ut dei raude julekulene mine med sølv, men kan liksom ikkje skifte heile tiden..hihi :)
Og KVITT selvfølgelig;)

Hos deg då?

Ha ein fin dag!!

Klem

Kari-Anne sa...

Supert med litt farge på lysene:) Herlig med snø, gir julestemning! Min 4-årige jente venter på snøen,den smeltet bort her og hun ble så lei seg;) Ha en flott dag! Klem Kari-Anne

Franske drømmer sa...

Så mange herlige innlegg du har hatt i det siste, Rakel! Nydelige bilder! dagene går jo så fort, så jeg rekker ikke halvparten av det jeg har planer om..

Soverommet deres er jo bare nydelig! Ser ikke feil ut å legge seg der ;)

Har du det bra? Gleder meg til å se hvordan det blir hos dere med lampen i fattigmannsølv på plass ;) Fikk mail fra arbeidshuset igår, om at lampene desverre var utsolgt... :(

Ha en herlig uke, gode deg! Klemmer

Franske drømmer sa...

Hei rakel ♥

ville bare ønske deg en ny, flott uke! Håper du har det bra!

Klemmer

Franske drømmer sa...

Hei rakel ♥

ville bare ønske deg en ny, flott uke! Håper du har det bra!

Klemmer