tirsdag 23. november 2010

Heimesydde juleputer…

 Hei på deg! :)

Her har det blitt lite med blogging i det siste ja!!!! Dei siste to helgene har gått i eitt og vekene har gått med til julepakke-handling og anna, og huset har blitt nedprioritert. Det må nemnast at eg berre har to-tre julegaver igjen!! Og det er lykke! Eg likar ikkje å stresse i butikkar i desember, den månaden skal nytast med heimekos, pynting og baking! Eg gler meg!

IMG_1597

I går kom endeleg lysta til å sy igjen;) Det vart sydd 6 juleputer i forskjellige stoff. Ja, eg måå ha raudt til jul. Her i huset er adventstida og raud, og i helga skal det pyntast enda meir :) :)

IMG_1599

Juleputene fekk komme på plass i sofaen med ein gong, så då tok eg meg lov til å knyte eit raudt band på potta med svibelen i og, men resten av pyntinga skal eg prøve å vente med til helga;)

IMG_1600

IMG_1601

To avlange puter og fire, store puter vart sydde. Stoffet er kjøpt på stoff&stil i Bergen, ein butikk vi gjerne kunne hatt her som vi bur og. Planen er å sy nokre fleire juleputer å plassere dei rundt om kring i huset, men eg er nesten tom for stoff  og her er utvalget minimalt:(.

IMG_1594

IMG_1596

IMG_1602

Julekula i vindauget har visst komt opp og…av seg sjølv kanskje? Men då er det ikkje meir før til helga! Eg blir som ein unge når det kjem til jul:) Er det fleire som er slik? :)

Ha ein fiiin kveld vidare alle snille der ute! :)

Klem, Rakel

10 kommentarer:

Linda sa...

å så fine dei putene var:) du er flink å sy!! Trur eg må hive meg på syinga eg og!! Du har det forresten utruuulig koselig hos deg:)

Linda sa...

ja eg såg det:) eg blei glad!!! Hørt bra om kameraet så vi får håååpe det ligge under treet på julafta..haha:)

klem

Anita sa...

Å so fine puter du har sydd, det gjer seg med raudt til jul ja:)

Det er verkeleg vanskeleg å vente med pyntinga til jul dette året:) Trur det er fordi eg får so masse inspirasjon frå bloggar ;) hihi;)

Klem

Elisabeth sa...

Hei!

For noen nydelige puter!!! Nå ble jeg virkelig inspirert! Må nok en tur på stoff-handel, ja!

God klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine puter☺ Flink du er☺
Koseleg med julepynting☺

Klem M♥

Linda sa...

nei det har du rett i:) vi får holde sammen vi som e her:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så flink du er Rakel, kjempefine puter ! ♥
Jeg drømmer om en singer og evnen til å sy, hehe... Håper dette er noe jeg får til etterhvert. ;) Er så enig med deg, sink passer veldig godt sammen med rødt også. ♥ Du er ikke alene om å glede deg som en unge til jul. ♥ En her også, hihi... :)

Håper dagen din er god og fin. ♥

Klem Anette :)

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så fine puter! Herlig med rødt til jul syns jeg! Må ha rødt til jul! ☺ hehe
Lite blogging på meg også om dagen. Bare sånn det er innimellom...

Ha en flott dag!
Klem Janne Merethe

Har en drøm... sa...

Så flotte puter!
Herlig med litt juleputer ♥ Lurer på om ikke jeg skal prøve meg på noen slike jeg og... men har desverre ingen Stoff og Stil her heller,kun Panduro - men de er ganske dyre syns jeg... Kunne jo hende jeg fant noen julestoffer på IKEA da kanskje??

Jeg er akkurat som deg, gleder memg som en unge til å pynte i huset, det er sååå koselig ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Alfasinteriør sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Nydelige puter du har laget da:). Sååå flink.
Håper du får en flott kveld.
Klem Alfa